حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 120 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
مستندات حوزه علمیه نمونه(۳۰)
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
شناسه : 920
7
با بهره مندی از بیانات مقام معظم رهبری دام ظله العالی (بخش سی ام)
ارسال توسط :
پ
پ

💢#مستندات_مدرسه_علمیه_نمونه

🌸با بهره مندی از بیانات #مقام_معظم_رهبری دام ظله العالی

💥۲۳٫#کارخانه_تأمین کننده_نیازهای_جامعه

‼️۱️⃣👈#حوزه علمیه باید مثل یک کارخانه تأمین کننده #نیازهای_جامعه، مرتب کار کند و محصول خود را که همان #محققان و# مبلغان و #مدرسان و #مؤلفان و انواع قشرهای روحانی هستند، بیرون دهد.

‼️۲️⃣👌#حوزه باید #برنامه_ریزی کند و مشخص باشد که مثلاً پنج سال دیگر چه تعداد #مبلغ مناسب برای #مناطق_گوناگون_دنیا و #داخل_کشور #تربیت می شود.

‼️۳️⃣👈در زمینه #مسائل_قرآنی و #تفسیر و دیگر علوم حوزوی و نیز #تربیت_مدرس برای #دانشگاهها و #دروس_معارف_اسلامی و نیز #تربیت_محقق-و_مؤلف برای پاسخگویی و مقابله با #شبهات، برنامه ریزی منظم و مرتّبی داشته باشد.

‼️۴️⃣👌#حوزه_ی_علمیه باید #کارخانه_ی_سازندگی_انسان، #سازندگی_فکر، #سازندگی_کتاب، #سازندگی_مطلب،# سازندگی_مبلّغ، #سازندگی_مدرّس، #سازندگی_محقق، #سازندگی_سیاستمدار و #سازندگی_رهبر باشد.

‼️۵️⃣👈#حوزه_ی_علمیه باید به جایی برسد که همیشه ده، بیست نفر شخصیت آماده برای #رهبری داشته باشد؛ که اگر هرکدام از این ها را در مقابل زبدگان این امت بگذارند، بر او متفق بشوند که برای #رهبری صلاحیت دارد.

🔊 بیانات #مقام_معظم_رهبری در آغاز درس خارج فقه ۱۳۷۴/۰۶/۱۴
🔊 بیانات #مقام_معظم_رهبری در جمع علما و مدرّسان و فضلای حوزه ی علمیه ی قم ۱۳۷۰/۱۱/۳۰

#مدرسه_علمیه_نمونه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.