حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 120 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
ارائه طرح مدرسه علمیه نمونه در بیست و پنجمین نشست هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
شناسه : 1345
10

بیست و پنجمین نشست هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور به همت معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در مسجد جامع قم و مدرسه علمیه تاریخی جهانگیرخان و با موضوع «برنامه جامع تهذیب و تربیت» برگزار شد. در این نشست از حجت الاسلام و المسلمین فرزین دعوت به عمل […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیست و پنجمین نشست هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور به همت معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در مسجد جامع قم و مدرسه علمیه تاریخی جهانگیرخان و با موضوع «برنامه جامع تهذیب و تربیت» برگزار شد.
در این نشست از حجت الاسلام و المسلمین فرزین دعوت به عمل آمده بود تا به معرفی طرح مدرسه علمیه نمونه بپردازند و معاونان تهذیب بتوانند از نزدیک با ابعاد مختلف آن آشنا شوند. حجت الاسلام و المسلمین فرزین(مدیر ستاد راهبردی طرح مدرسه علمیه نمونه و مدیر مدرسه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله) ابتدا به بیان اهداف، چگونگی تشکیل و اجرای این طرح پرداختند و پس از آن به برخی از موفقیت های طرح، از ابتدای اجرای طرح تاکنون(دو سال) اشاره کردند.
ایشان تبدیل رویکرد آموزشی به رویکرد تربیتی، تحول در محتوای آموزشی، تحول در شیوه آموزش و تحول در مقاطع تحصیلی را از مزایای این طرح دانسته و بیان نمودند که به یاری خداوند متعال، خروجی آن، طلبه تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.
در ادامه جلسه، حجج اسلام امامی و رضایی ( از اعضای کادر تربیتی مدرسه علمیه نمونه) جزئیاتی از ابعاد تربیتی مدرسه را ارائه کردند.
در نهایت بنا به درخواست معاونان تهذیب انتهای جلسه به پرسش و پاسخ در مورد طرح مدرسه اختصاص یافت.
ابعاد دیگر این نشست را میتوانید در سایت خبرگزاری معاونت تهذیب حوزه های علمیه و لینک های زیر مشاهده نمایید.

برگزاری بیست و پنجمین نشست دانش افزایی معاونان تهذیب حوزه در قم

yun.ir/bbi1v6

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.