حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 120 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
جلسه با معاون جدید تهذیب حوزه علمیه قم
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
شناسه : 1177
13
جلسه با معاون جدید تهذیب حوزه علمیه قم دیدار حجت الاسلام و المسلمین فرزین مدیر مدرسه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) با معاون جدید تهذیب حوزه علمیه قم
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه با معاون جدید تهذیب حوزه علمیه قم حجت الاسلام و المسلمین آزادی

 

دیدار حجت الاسلام و المسلمین فرزین مدیر مدرسه پیامبر اعظم ص با معاون جدید تهذیب حوزه علمیه قم

در این دیدار که در تاریخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۰برگزار گردید حجت الاسلام فرزین در ابتدا گزارشی از روند تصویب مدرسه و همچنین روند آموزشی مدرسه ارائه کردند و در ادامه گزارشی از سطوح مختلف تحصیلی در حوزه علمیه نمونه ارائه شد .

حجت الاسلام و المسلمین آزادی  معاون جدید تهذیب حوزه علمیه قم ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، طرح حوزه علمیه نمونه را یکی از امیدهای آینده حوزه دانستند و ابراز داشتند نوع تعامل استاد و شاگردی در این مدرسه می تواند الگوی دیگر مدارس باشد . ایشان همچنین توجه به رویکرد مهم تربیتی در روند آموزشی در این مدرسه را بسیار قابل توجه دانستند .

معاون تهذیب حوزه علمیه قم خاطر نشان کردند:از گذشته های دور نحوه تدریس ،مطالعه و مباحثه با رویکرد تربیتی بوده است که این مهم در این حوزه علمیه تدوین و طراحی و در حال اجراء می باشد .

از دیگر ویژگی های مهم حوزه علمیه نمونه که در مورد آن بحث شد توجه به استعداد های متفاوت و میدان دادن به آنها بود .

در پایان این دیدار حجت الاسلام فرزین با توجه به اهمیت نقش مربی تربیتی در مدارس پیشنهاد دادند که حداقل یک مربی تربیتی در مدارس حضور داشته باشد و در این راستا لازم است شعبه ای از مربیان تربیتی در حوزه علمیه قم تشکیل گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.